torsdag 1. mars 2012

Oppussing av kontor

Jeg holder på å gjøre barnerommet her i huset om til kontor. Vanligvis sverger jeg til alt som er hvitt, men tenkte jeg skulle slå til med litt svart på kontoret får å få et tøffere preg og litt kontrast til alt det hvite. Jeg har kjøpt et lintøyskap fra ikea som skal brukes til oppbevaring/bokhylle. I tillegg skal jeg male og trekke om en gammel stol med hvit og svart stripete stoff. Det store dillemma nå er skrivepulten. Finner ikke noe jeg synes er virkelig fint. Er også usikker på om jeg skal gå for et hvitt, mørkt eller litt industriellt preg. Hvis jeg ikke kommer over noe snart, ender jeg nok opp med dette hvite skrivebordet.



Kunne jeg valgt, synes jeg dette skrivebordet fra Riviera maison er ganske stilig, men da går jeg nok over budsjettet. Et alternativ er jo å kjøpe et brukt og male selv i samme stil (for den som har tid :) )

 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar